PO-ZK

Wij werken samen met passenonderwijs Zuid Kennemerland voor ondertseuning voor ons team en u als ouders.

Wij als school kunnen gebruikmaken van de expertisepool en u als ouder kunt gebruikmaken van het ouder- en jeugdsteunpunt.

Passend Onderwijs Zuid-Kennemerland (passendonderwijs-zk.nl)

Vanuit het ouder- en jeugdsteunpunt ondersteunen ze zowel u als ouders/verzorgers en uw kind als de scholen. Dat doen we vanuit onze positie als consulenten ouders & school, door bijvoorbeeld mee te denken over vragen als: Wat zijn de mogelijkheden van begeleiding op deze school? Welke verschillende scholen zijn er? Daarnaast kunnen we aansluiten bij gesprekken tussen u en school. Verder begeleiden en monitoren we situaties waarin leerlingen tijdelijk niet naar school kunnen en daarom thuiszitten. Wij vinden het een mooie uitdaging om vanuit onze onafhankelijke positie als mediator een bijdrage te leveren aan oplossingen die passend zijn voor ouders, kind en school.
Neem gerust vrijblijvend contact op met één van ons via onderstaande contactgegevens.

Henriëtte Lemmen

h.lemmen@po-zk.nl