CJG

Centrum voor Jeugd en Gezin

Even voorstellen...

Mijn naam is Ingrid Ruijgrok en ik ben als CJG-coach van het Centrum voor Jeugd en Gezin verbonden aan de Mgr. Huibers.

Het Centrum van Jeugd en Gezin is er voor alle vragen rond opvoeden en opgroeien van kinderen. Dat betekent dat je met vragen over de opvoeding of de ontwikkeling van je kind bij mij terecht kunt. Natuurlijk wil je dat je kind gelukkig is op school en veel vrienden of vriendinnen heeft, maar soms gaat het net even minder... Heeft je kind te weinig zelfvertrouwen of laten de schoolprestaties te wensen over? Misschien wil je zelf graag advies. Luistert je kind bijvoorbeeld niet of heeft jullie gezin te maken met een moeilijke situatie, zoals een scheiding of het overlijden van een familielid?

Voor al dit soort vragen kun je bij mij terecht. We kunnen samen denken over een oplossing die past in jullie situatie. Van advies, gezinsondersteuning of een workshop of training. Er zijn diverse mogelijkheden. Dit kost je niets en jij bepaalt zelf welke stappen je neemt. Zo zorgen we er samen voor dat je kind zich zo goed mogelijk kan ontwikkelen en daarbij ook jullie opvoedvragen beantwoord kunnen worden.

Ik zal elke maandag ochtend bij de start van de week op school zijn vanaf 08.30 uur. Je kan mij dan vragen stellen of een afspraak maken voor een ander moment in de week. Mocht ik niet aanwezig zijn, dan kunt u via Juf Pauline ook een afspraak met mij maken.

Centrum voor Jeugd en Gezin: CJG-coach
Ingrid Ruijgrok: i.ruijgrok@cjgkennemerland.nl of 06-23776931

Kijk eens op de website wat het CJG voor jullie kan betekenen. Er is een gratis en wisselend aanbod van workshops en groepsaanbod voor kinderen en ouders.

Website: www.cjgkennemerland.nl / www.samenopgroeien.nu

Het CJG vind het belangrijk om preventief en dichtbij in de wijk een aanbod voor gezinnen te bieden.

Voor wie: Voor ouders en kinderen van de MGR Huibers.

Wanneer: elke maandag ochtend tussen 08.30 – 11.30 uur.

Waarover: opgroeien van uw kind of andere vragen uit het gezin.